Andan na boca da xente XI – Primaria


Como imos? Sabedes que vai aló medio curso? Só queda outro medio!

Pobriño, debeu dar coa resposta.

E que? Acertamos ou andamos a velas vir? Era o ovo, por suposto. E fostes moitos os e as acertantes. Os que vos enganastes, non teñades medo nin reparo, que habedes acertar para a vindeira. Se a cousa está en participar! E, ademais, se non acertades pero botades unha boa parrafada ben escrita, con algo de enxebreza (que é algo enxebre?) e sen faltas de ortografía… seguro que volo valoran igual as profesoras.

Ben, morra o conto! (e isto que demo significará? Contádenolo). Seguinte adiviña:

Verde foi o meu nacemento
de amarelo me vestín
e todos os que me cortan
choran por min

Esta entrada foi publicada en Andan na boca da xente, Andan: Primaria. Ligazón permanente.

25 Responses to Andan na boca da xente XI – Primaria

  1. S.O.M 22 5ªB di:

    É a cebola.Que doada era ista adiviña!

  2. J.G.FNº2 5ºB di:

    A resposta e a cebola

  3. RLD Nº10 5ºB di:

    Non hai que moito cabilar pra saber que é a CEBOLA

  4. m.p.j. n 5 6º c di:

    Ola eu creo que o de “morra o conto ” significa que non se fale máis dunha cousa.
    A adiviña eu creo que é a cebola .
    Animo co blog !
    Digan o que digan a min entretenme .
    Abur

  5. ECIR 5ºB nº6 di:

    eu creo que é a cebola

  6. H I G 6B N9 di:

    Esta adiviña é moi doada,non si? Vaiamos ao conto,eu penso que é a cebola

  7. D. M. S. 5ºB Nº13 di:

    E u penso que é A CEBOLA

  8. I.R.H 5ºC- 11 di:

    Eu fixeno algunha vez,o de cortar e mais chorar, e digovos que é A CEBOLA.Seguide chorando,ja,ja,ja

  9. Oscar L D 6ºb di:

    É a cebola.O soupen polo de choran por min

  10. V.L.R-5ºB-8 di:

    esta vez xa me fixestedes dudar mais ca semana pasada … pero creo que e o ALLO 😉
    vouvo poñer eu outra adiviña e pido porfavor que os nenos de 5º b non a resolvan :
    un cablo , unha vaca e unha galiña e todos teñen 14 meses cal ten mais meses ??? ale , a pensar …

  11. L.G.O. di:

    É moi gracioas a foto de Guardiola , e o seu pé…
    Pasando ao tema da adiviña , penso que a resposta é:a cebola.
    Son o nº5 de 6ºb.

  12. David García Seoane curso:6b di:

    a miña resposta é a cebola

  13. MMR Nº14 5ºB di:

    É o trigo.

  14. L.P.S. 5ºC nº2 di:

    Eu creo que é a cebola.

  15. L.P.S. 5ºC nº2 di:

    creo que é a cebola.

  16. IVO 5ºC di:

    Será o limón, que por certo me gusta moito. Que morra o conto significa que acábase de falar dun tema e pasamos a outra cousa, non?

  17. J.G.F. Nº2 5ºB di:

    E A CEBOLA

Deixar unha resposta

