Andan na boca da xente X – Primaria


O aaaaaallo, claaaaaro! Esa era a resposta! O allo ten dentes sen ter boca e ten cabeza: unha cabeza de allo é, en realidade, o seu pé, a raíz do allo (ou mellor, o bulbo), que é o que comemos; non como noutras plantas nas que aproveitamos a flor, o froito, o talo ou as follas.

Ti tranquilo, que ti non es o da adiviña!

Pero a vida continúa. Así que vos presentamos o último en adiviñas, traído directamente para vós desde o lonxano correo electrónico da vosa profesora Iria:

A miña nai é tatexa
o meu pai cantador
teño branco o meu vestido
e amarelo o corazón

Que é? Fixádevos que non pode ser ese profesor vestido de mariñeiro no que pensades. Non! Porque di que ten amarelo o corazón, non os pulmóns, así que non é ningún deses que comezaron a fumar de noviños porque se sentían moito máis adultos e agora non son quen a deixalo. Agardamos que vos axudase esta aclaración. 😀

Coma sempre, tendes ata o vindeiro domingo.

Esta entrada foi publicada en Andan na boca da xente, Andan: Primaria. Ligazón permanente.

28 Responses to Andan na boca da xente X – Primaria

  1. m.p.j. n 5 6º c di:

    Eu creo que é o ovo .
    Grazas.

  2. David García Seoane curso:6b di:

    A miña resposta è o ovo

  3. D. M. S. 5ºB Nº13 di:

    Eu penso que é o OVO.

  4. tmg 5º B nº 16 di:

    eu creo que é o ovo

  5. I.R.H 5ºC- 11 di:

    Eu penso que é o ovo.

  6. VLR-5ºB-8 di:

    Pode ser o ovo ??? eu creo que si … 🙂

  7. ECIR 5ºB nº6 di:

    Penso que xa o teño, é o ovo.

  8. L.G.O. di:

    Penso que a resposta de esta nova adiviña é: o ovo.

  9. H I G 6B N9 di:

    Cada adiviña é máis fácil ca anterior,estou segura de que é o ovo.

  10. Oscar L D 6ºb di:

    A resposta é… 😮 ovo

  11. N G C Nº 22 6º A di:

    – É o ovo .
    A súa nai é a galiña , o seu pai é o galo , o seu vestido é a clara e o seu corazón a xema.

  12. PGL di:

    PGL 6ºA Nº25
    A resposta é: O ovo.

  13. M. L. M. 6ºB nº15 di:

    Esta era moi doada!! O ovo por suposto!!

  14. IVO 5ºC di:

    É un ovo. Tardei un pouco en dar coa resposta.

  15. C.G.C. Nº1- 5ºB di:

    C.G.C. nº 1- 5ºB

    A miña resposta a adiviñanza : E O OVO

Deixar unha resposta

