Andan na boca da xente VIII – Primaria


Este era o Ele máis grande! O Ele-fante! (sabémolo porque nolo contaron, que se non…) Pero, todo hai que dicilo, tampouco temos argumentos de peso para negarvos que non sexa, como dicides moitos, o L maiúsculo (lembrade que os nomes das letras son masculinos), ou a Lúa ou calquera outra cousa.

Este non parece moi grande, pero hache ser enorme. Ti dálle tempo!

E para que non comecen xa as protestas da banda dos que pensan que era moi complicada, velaquí estoutra adiviña, moito máis doada. Non si?

Que animal ten bon olfacto,
cazador dentro da casa
curruncho a curruncho repasa
e lambe se pesca o prato?

Lembrade que debedes escribir nun galego o máis correcto posible. A participar!!

Esta entrada foi publicada en Uncategorized. Ligazón permanente.

15 Responses to Andan na boca da xente VIII – Primaria

  1. Elisa Carlota Iglesias Rios di:

    E.C.I.R. 5ºB. Nº6

    Eu penso que é…….. o Gato.

  2. m.p.j. n 5 6º c di:

    Eu creo que é o gato .
    Grazas

  3. I.R.H 5ºC-11 di:

    esta parece mais doada,eu diria que é un gato

  4. Oscar L D 6ºb di:

    É o gato.Díxomo miña nai.

  5. UCC Nº10 5ºA di:

    A resposta a esta adiviña é : o gato
    pareceume moi doada

  6. A F V Nº20 5ºA di:

    eu creo que é o gato

  7. A.R.R Nº7 6ºC di:

    Resposta:O gato

  8. H I G 6B N9 di:

    Eu penso que é o gato. MIau!!!

  9. P.F.F nº18 6ºa di:

    Creo que é o can.

  10. RLD Nº10 5ºB di:

    o animal é o gato

  11. S.O.M 22 5ªB di:

    é o gato, sen dudar.

Deixar unha resposta

