Andan na boca da xente (primaria) III


A chave, claro! Ten dentes, non roe, non ladra e garda a casa. Esa era a resposta á adiviña anterior. Se non acertastes ou non chegastes a mandar a vosa resposta, tranquilos, temos máis!

Familia

Nada, que non gañamos hoxe para sustos. Primeiro descubrimos que copiaramos e pegaramos un texto cheo de faltas de ortografía noutra entrada do blog e agora apareceu no sitio desta imaxe outra que non tiña nada que ver. Por se acaso: aquí debería aparecer unha familia!

E para a semana que comeza, estoutra:

Estou pensando, pensando; de pensar vólvome tola. Coa sogra da muller de meu irmán, ¿que parentesco me toca?

Esta entrada foi publicada en Andan na boca da xente, Andan: Primaria. Ligazón permanente.

34 Responses to Andan na boca da xente (primaria) III

  1. E.P.B 6ºC Nº2 di:

    Eu creo que é a nai

  2. LPV Nº6 6ºC di:

    Eu creo que é a miña nai

  3. A F V Nº20 5ºA di:

    A miña nai.

  4. diego fuentes bernal 23-5ºA di:

    A miña nai

  5. NSP 6ºC Nº15 di:

    A miña nai.

  6. NSP 6ºC Nº15 di:

    Perdón trabuqueime, é a túa nai;aburiño:)

  7. M.S.C 6C 13 di:

    Está claro que a resposta é a miña nai, porque se meu irmán casa, a muller coa que casa convértese na sogra da miña nai.

  8. Oscar L D 6ºb di:

    A reposta é a miña nai.

  9. Paula Garcia Lopez di:

    Nome: Paula Garcia Lopez ,Numero de clase:25, Curso: 6A ,Resposta: A miña nai

  10. inés garcía caíño di:

    I.G.C 6ºA Nº21
    RESPOSTA:É TÚA NAI

  11. HIG 6B N9 di:

    É a miña nai, penso eu

  12. B.A.S di:

    B.A.S 2 6ºA RESPOSTA:É ATUA NAI

  13. N G C N º 22 6 º A di:

    N G C N º 22 6 º A
    resposta: miña nai

  14. D S R Numero 13 5c di:

    o cuñado

  15. P.F.F Nº18 6ºA di:

    Non estou moi seguro, pero creo que a resposta é a miña nai.

  16. Elisa Carlota Iglesias Rios di:

    É A MIÑA NAI.

  17. I.P.A 5º c di:

    Son a súa filla.

  18. A.R.R Nº7 6ºC di:

    Resposta:A nai.

  19. m.p.j. 6ºc nº5 di:

    Eu creo que é a miña nai

  20. ARR Nº10 5ºC di:

    O Parentesco e a súa NAI.

  21. s.o.s 5c n.1 di:

    é a miña nai

  22. CGG 6ºB Nº 7 di:

    RESPOSTA: Lle toca o parentesco de filla

  23. JBM di:

    a miña nai
    JBM 6A Nº 6

  24. A.R.M 6 c n 8 di:

    eu creo que é a nai

  25. RLD N.10 5 B di:

    Son o fillo/a da sogra da muller de meu irman

  26. irene penalonga arribas di:

    irene P.A. 6ºb nº24 a miña nai

  27. LFP Nº19 5ºA di:

    A miña nai

    • endlciastgo di:

      A solución foi colgada á 1:00 pm e ti respondeches á 1:30 pm. Polo tanto esta resposta non se pode contabilizar como válida. Lembra contestar antes das 12 do mediodía do domingo 🙂

Deixar unha resposta

