Andan na boca da xente (VII-Primaria)


Pois si, eran as tesoiras.

A seguinte:

Unha saba branca,sen algodón,
que cobre o mundo e o río non.

Tendes ata o vindeiro domingo a mediodía.

Esta entrada foi publicada en Andan na boca da xente, Andan: Primaria. Ligazón permanente.

18 Responses to Andan na boca da xente (VII-Primaria)

  1. MPP5CN3 di:

    me gusta moito o blog e moi interesante , Lidia ,o galego creo que e mais importante que o castelan.

  2. A.R.R nº7 curso 5ºc di:

    Resposta:a neve

  3. A.R.R nº7 curso 5ºc di:

    Resposta:a neve.

  4. E.P.B 5ºC Nº2 di:

    É a neve,porque pode cobrer o mundo pero non pode cobrer algo que está cuberto por auga,como son os ríos.Moitos bicos.

  5. M.S.C 5C 13 di:

    penso que a resposta correta e a neve

  6. M.B.H. nº 9 5º A di:

    A resposta é a neve. A adiviña era moi doada Lucía

  7. m.c.n. nº17 5ºa di:

    a neve

  8. NSP 5ºC Nº15 di:

    Eu creo que é a neve aínda que tamén podería ser o xeo.

  9. ALEX P M 5 B di:

    a resposta é a neve

  10. P.F.F n 18 5 a di:

    Non estou moi seguro, pero creo que ista e a resposta: a neve.

  11. mpj 5c n 5 di:

    eu creo que é a neve

  12. D.S.G. di:

    5ºC nº. 16 son as nubes

  13. L P F di:

    Eu creo que è a xiada

  14. A.R.M. NUMERO 8 5C di:

    nubes

  15. SVD-5ºC-nº25 di:

    Resposta: a neve

  16. Ana Fernández Rivas di:

    A.F.N. Nº19. 5ºA
    a resposta e : A neve. Lucía a adiviña era doada.

  17. R.B.G 5ºA Nº11 di:

    EU CREO QUE E A NEVE PERO NON ESTOU SEGURA

Deixar unha resposta

